Några dagar sen jag skrev..

Kan ju inte påstå att jag är världens mest uppdaterade bloggare men på helgerna finns det så mycket annat att göra..
Kör en liten uppdatering på helgen istället:

Fredag så slutade jag vid halv fem och åkte direkt till mina föräldrar för att hämta Benji.
Sen hem och hade en lugn kväll.

Vaknade upp på lördagen med en sån magvärk, "veckan" är på ingång.
Och den kom med besked!! Herregud!!
Jag vet ju att det beror på spiralen som jag satte in för ett tag sen och att första gången "veckan" kommer efter insättandet så kan man få riktigt ont och blöda väldigt mycket.
Men alltså detta är det värsta jag har varit med om!!
Värktabletter fungerar inte och jag får riktiga magattacker som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera utan det är bara att andas och hoppas på att dem går över snabbt.

Tog en långpromenad med Benji från Solna och in till kungsträdgården (där killen jobbar) och hämtade bilen. Mötte upp Daniella och Gustav och gick en sväng i Kungsan.. Sen tog jag bilen och hämatde upp Åsa och bror. En sväng till tyresö för att lämna av bror och hämta upp vin (jag och Åsa var lite sent ute för systemet och min mor erbjöd sig att låna ut två flaskor). Tillbaka till Solna och efter en film (Brudens bästa vän) och lite vin så bar det in till Knast där min bror och hans vän Fredrik hade fest. Drog hem innan ett och tur var väl det.
Lyckas alltid dra på mig en bakfylla som heter duga men hade tydligen tagit det någerlunda lugnt så på söndagen vaknade jag bara upp med lite huvudvärk och seg kropp.. Skönt!!
Blev en promenad in även denna dag för att hämta bilen.

Sen har det bara gått utför..
Spiralen har inte riktigt gillat läget i min kropp så den bråkar med mig. 
Var tvungen att sjukskriva mig i måndags och tisdags.. Kände igårkväll att det börjar bli bättre men tji fick jag..
Åkte in till jobbet nu imorse men efter nån timme så sa kroppen ifrån.
Ska åka in till gynakuten snart för att kolla upp det. Typiskt!!
Jag som tyckte det var så skönt med att slippa ta piller varje kväll. Har aldrig glömt att ta men det är skönt att slippa :)

Så nu sitter jag och väntar på att snälla Anna ska komma in tidigare och lösa av mig.. Har verkligen tur att Anna kunde ställa upp då det är svårt att hitta nån som kan jobbet.

Ta hand om er!

Kram så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0