Knasiga frågor.. :)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
..beger sig iväg vidare mot norr. Därför..

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Telefonen på jobbet

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Just nu: Scrubs :)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
17:15 (den var 17:01)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Datorsurr.. skitirriterande

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Var ute starx innan fyra för att köpa lite mat att ha på jobbet ikväll.


7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Alla bloggar jag följer..

8. Vad har du på dig?

Min väktaruniform

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Oj jag drömde så mycket att det får inte plats här.. Men killen var med, elaka människor och oväder..
Var ingen trevlig dröm.. Lite läskig faktiskt.


10. När skrattade du senast?
Idag när killen försöker vara så där töntigt söt.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Hyllor, Tv, datorskärmar och mycket papper med information på. Sitter på jobbet :(

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nej inte som jag kommer ihåg


13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Kul att svara på frågor man annars inte skulle svara på :)

14. Vilken var den senaste film du såg?
oj det kommer jag inte ihåg..

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt och lite till :)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag är otroligt lättskrämd och då menar jag verkligen jättelättskrämd. Hatar när folk skräms och reaktionen blir att jag skrattar och gråter samtidigt. Jag vet så jobbar jag som väktare och låser hus på tomten på kvällarna när det är mörkt. Men det är lugnt, det värsta är när folk skrämmer mig medvetet!!


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att man kan lösa ALLA sjukdomar med EN sorts medicin. Typ cancer och andra obotliga sjukdomar.

18. Tycker du om att dansa?
Ja det blir en svängom på dansgolvet när man går ut.

19. George Bush?
Nej tack

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Kristian, Sebastian..
Amanda, Sara, Josefin, Ellinor, Maja..
Jag tror man ser vad barnet ska heta när det är fött.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Mm kanske men inte som det är nu..

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jag kommer inte till nån pärleport..

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Lisen
Johanna (Kaktus&Salsa)
Sofia G

Vet inte vilka fler som läser denna blogg men ni får oxå mer än gärna svara :)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0