Singel :(

Hahahhaha.. Fast bara i tre dagar :)
Niklas är på utbildning i Solna och sover över hos en vän där för att slippa åka fram och tillbaka till tyresö varje dag..
Skönt med lite egentid men ensamt i sängen.. Har ställt in tv:n  i sovrummet så nu kan jag titta hur länge jag vill utan att behöva stänga av för att Niklas ska sova :)

I helgen har vi fixat och donat. Bytte däck på lördagen hos morfar samt hann med en fika.
På kvällen bjöd vi över Åsa och Sebbe på middag. Blev grillat med klyftpotatis, guacamole, vitlöksbröd och sallad..
Gott gott gott :) Senare på kvällen kom Bella och Markus över oxå och vi hade riktigt trevligt.

Igår tog vi det lugnt och sen en fika hos pappa. Farmor och bror hängde på tillbaka till lägenheten och farmor fick med sig gardiner som ska sys upp. Åkte förbi andra brorsan och hämtade upp gardiner där med. Niklas gick och tränade fotboll i två timmar.. Hurtigt!
Tillbaka hem till pappa och ringde mamma och babblade på i en timme typ. Skönt att få prata med henne, det hinns ju inte med när man jobbar olika tider och hon är i Norge. 
Blev pizza till middag och mys framför tv:n. Vi var båda rätt trötta så det blev sängen tidigt.
Skönt att hinna sova många timmar tänkte jag men hade svårt att somna och vaknade flera gånger under natten.

Sov lite längre än jag hade tänkt mig. Benji och jag tog en promenad runt kyrkogården och passade på att träna lite lydnad.
Har anmält oss till 3 lydnadstävlingar ( två i maj och en i juni). Får se hur det går. Har inte tävlat på nästan två år och det är först nu som jag känner mig lugn med Benji och tror att vi kan klara det. Han lyssnar på ett helt annat sätt nuförtiden.
Så nu ska vi ligga i hårdträning och kanske ta tre raka 1:a priser.. Det vore så himla roligt :) Nej nu ska jag inte säga eller hoppas för mycket. Men jag kan sikta på ett fint utförande!!

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0