Två inlägg på samma kväll :)

Kollegan ringde mig idag på eftermiddagen och berättade att hon var sjuk så jag tog på mig hennes dagpass.
Skönt att jobba dag för då kan jag gå ner med Benji på Öppna träningen på hundklubben imorn på kvällen.
Perfekt med lite platsliggningsträning när det är en massa andra hundar som springer omkring.

Hoppas bara inte att jag måste jobba kväll oxå för då blir jag sur. Orkar inte med ett långpass, min rygg pallar inte det. Och huvudet blir alldeles tomt..
Så nu efter jobbet ska jag åka till solna och dumpa av killens "övernattningsbag" och sen hem och sova:) Skulle kunna sova kvar egentligen men har inga saker med mig..

Nej nu slutar jag snart..

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0