Jag älskar det!!!

Äntligen är den här: Snön!!!! Och den ligger kvar :)
Som jag (och Benji) har väntat och längtat!!!
Jag älskar det jag älskar det jag älskar det :)

Tog en promenad med Benji i tyresö igår. Gick över golfbanan bla och Benji hade sååå roligt..
Han sprang och dök ner i snön och rullade runt som en galning. Och jag fick också lite träning genom att pulsa genom all snö.. Så himla mysigt att vara ute och gå i skogen och se hur Benji springer omkring glatt..
Gör mycket för ens välbefinnande. Man slappnar av lite mer när man har frisk luft i kroppen och knoppen :)

Sen bar det iväg till min mor och avlämning av Benji och sen vidare till jobbet. Börjar tidigare nuförtiden då jag har fått heltidstjänst men det är bara skönt. Man gör sin åtta timmar om dagen antingen från 07:30 eller från klockan 14. Skönt med sovmorgon varannan vecka kan jag säga.

Ser verkligen fram emot mars. Delvis för att denna månad har varit extremt jobbig.

Har aldrig sjukskrivit mig så mycket som jag har varit tvungen att göra pga. förkylning och den där jävla spiralen.
Men nu är jag frisk från förkylning och spiralen är utetagen. Skönt.

Sen blev det ett bakslag igen den 18 februari. Min älskade farfar somnade in efter en tids sjukdom. Saknade är enormt stor men nu har han inte ont längre vilket känns skönt.

Nu till varför mars är efterlängtad. 
Niklas kommer inte jobba någon helg alls!! (Han jobbar ju annars varannan helg 8-20)
Han kommer alltså slappa sig igenom månaden med två jobbdagar i veckan.. Jag är inte ett dugg avundsjuk..
Men å andra sidan så får vi alla helger tillsammans och kan hitta på allt från att fika hos släkten till kanske nån utflykt utanför Stockholms gränser :)

Nej nu ska jag återgå till.... ja tänkte skriva jobb men det är såååå lugnt.. Inga möten ingenting..
Sitter bara och inväntar att klockan ska slå 19:20 för då får jag gå och låsa alla husen.. Tar en timme och sen sitter man och väntar att klockan ska bli 22.. Då får jag gå hem :)

Kram på er och glöm inte att ta hand om er nära och kära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0