Nu har jag verkligen varit dålig på att skriva..


Har varit lite dålig på att skriva. Inga ursäkter bara ren lathet  och förkylning :)

Helgen var fullspäckad med dop på lördagen och fika ute på ljusterö på söndagen.
Kalas hos gudsonen hann vi även med på söndagen..

Hela veckan har varit tuff. Började känna av förkylningen i tisdags och även då krånglade magen. Suck..
Den vägrar verkligen ge sig.. är rätt trött på det måste jag säga..
Men som tur var la sig magen till onsdagen men å andra sidan tog förkylningen fart..
Halsen slemmade och näsan täppt. Alvedon blev min bästa vän :)

På fredagen var det begravning i tyresö för Johan. Och vad folk det var!! Kyrkan fylldes snabbt och det som inte fick sittplatser fick stå i bakre delen. Jag hade tur och hamnade bredvid Madde och det var skönt.
Vila i frid Johan..

Efter det var det bara att åka till jobbet och låsa alla hus på tomten. Skönt med fredagar på ett sätt.. Finns inga kvar i husen och man kan låsa allt vid första ronden. Dock skulle man ju hellre varit hemma en fredagkväll..
Hämtade upp killen som varit på en väns pappas spelning på Patricia.. Kunde inte somna så jag la mig i soffan framför tv:n men somnade där och vaknade halv fem på morgonen.. Suck.. Bara att ta täcket och dra sig in till sängen..

Ja och alla hjärtans dag då..
Jag låg hemma hela dagen i soffan.. Gick inte ut en enda gång.. Killen jobbade så någon mysdag blev det inte..
Dessutom är jag ju sjuk och ville inte smitta honom.. Har varit utan pussar nu i några dagar och det börjar ta på en :)
Fast han tror att han också börjar bli sjuk så vi får se..

Nej nu ska jag fortsätta att snyta mig och bara mysa i soffan..

Ta hand om er..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0