Vilken envis förkylning.. suck..

Sitter på jobbet iofs men denna förkylning vägrar ge med sig..
Brukar aldrig vara sjuk men denna satte sig rejält och kroppen går på halvfart..
Tror att det går åt rätt håll iaf för jag känner mig lite piggare än vad jag gjorde i helgen.
Tur att Benji har fått vara hos morfar så han har fått nån motion iaf :)
Niklas har jobbar hela helgen så det hade varit min uppgift annars att gå ut med honom. Det hade inte blivit några långa promenader kan jag nog erkänna.

Niklas och jag beslutade att skjuta fram all hjärtans dag tills vi båda är friska :)
Då blir det nog en middag ute och kanske bio.. Vi får ju båda så mycket biobiljetter av jobbet och dem skall inte gå förlorat :)

Kom på att jag måste ju ringa jobbet och fråga hur det har gått med min extra peng som jag ska ha för en fredag jag jobbade extra på.. Tror nog att jag skrev om den här.. Skulle ju ha varit ledig men dem hade ingen som kunde jobba och jag sa ja på ett vilkor: Att jag skulle få lite extra pengar.
Min chef skulle kolla fixa det och höra av sig men jag har inte hört nåt.. Ska ringa och tjata lite..

Köpte en alla hjärtans dag-present till både mig och killen..
Pablo Robertos bok "En kvart om dagen" för att kanske komma igång lite mer.
Niklas är duktig på att gå till gymmet och har även sina fotbollsträningar men jag har helt tappat gnistan.
Så vi ger detta ett försök :)

Nej nu är det rond dax :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej, jag ville bara tacka för ditt inlägg. Inte kul att ni har haft samma problem men skönt att veta att man inte är ensam om det och att det kan bli bättre. Kanske börjar man se ljuset i tunneln :)För det är riktigt jobbigt och frustrerande. Ha det så bra och hoppas du blir av med förkylningen snart!

2009-02-17 @ 20:56:37
URL: http://www.nogg.se/hoffepoffe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0