Jaha då var det måndag igen..

Ja måste ju erkänna att jag ver rätt trött i fredags.. Och det blev ingen taxi.. Älskligen lurade ner mig i tunnelbanan då han oxå var på väg hem.. '
Sov länge i lördags och vaknade med huvudvärk och en trött kropp..
Mysfrukost och vintersport på svt är en bra start på dagen.. Bakade muffins till fika med Johanna & Thyra men dem hann inte dyka upp så tog med dem hem till föräldrarna så hade vi fikabröd till kaffet efter iddagen..
Efter middag hos föräldrarna åkte jag hem till Juri & Christian där Johanna hade ätit middag.
Wilbur och Juri kom och mötte mig vid dörren och sen tog hans sig upp för den branta trappan utan att hålla i sig.. Snacka om starka ben!!
Sen när jag kom upp fick jag världens största kram av Thyra och sen var jag lektant resten av kvällen.. Men det var jag mer än gärna då både Wilbur och Thyra är så söta!! Dem leker fint och tycker om varandra, det märker man..

När Niklas sen skulle komma och hämta mig, Johanna och Thyra så var Wilbur såååå söt.. Han satt på översta trappsteget och viskade "Jag älskar dig" till Thyra som var längst ner.. Smälter man eller vad!!!

Igår var det det fullt upp.. Sov länge och sen var det lägenhetsvisning som vi ville gå på.. Vi ska inte köpa nåt än men kolla runt lite för att se vad man är ute efter.. Vi trivs ju sååå bra där vi bor nu men det blir krångligt om några år med barn och vagn.. Lika bra att börja leta nu och börja betala av innan man får en massa andra utgifter..

Efter jag slutar jobba vid två ska jag åka hem till Malin och Ella..
En liten fika och så får man se hur stor hon har blivit..

Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0