Långpass idag...

Jobbade sent igår och det var väldigt lugnt, ett möte på kvällen bara.
Så låsningen gick snabbt vilket alltid är skönt.

Jo sen har mobilen spärrats.. suck.. fattade ingenting igår när det inte gick att ringa..
Det hela började när hela familjen var i Thailand hela november och några dagar in på december.
Eftersom det är min far som står på abonnemanget så får ju han räkningen och ingen hade ju tittat bland breven på så lång tid så gick tiden ut. Fick påminnelser och efter ett missförstånd där min far trodde att jag hade betalat och jag trodde att han hade, så lades det åt sidan.
Tills igår då när jag insåg att det inte gick att ringa :( Efter samtal med Telia och deras puckade telefontjänst (ibland funkar det jättebra med att man SÄGER vad det gäller men i vissa fall är det lättare att KNAPPA sig vidare) så visade det sig att pengarna ska in först sen sätter dem igång telefonen igen. (Fattar varför men man vill ju gärna kolla om dem inte kan göra ett undantag) Så nu är pengarna på väg och jag har ett kontantkort så länge så jag iaf kan ringa ut om jag behöver.. suck..
Och min far ska skriva över abonnemanget på mig så att jag får räkningarna hem till mig.. tack tack

Jobbar hela dagen idag dvs. 07:30 - 22:00.. Inte världens skönaste dag men jag har valt det själv så det är bara att bita i det sura äpplet.

Benji fick åka till morfar och Viggen då Niklas jobbar 08-20 idag och imorn. Tur att man har morfar som kan ställa upp.
Tänkte att jag skulle hämta honom på fredag men då visade det sig att mamma tog ledigt från jobbet så hon hämtar honom och har honom till på lördag då vi kommer och ska äta middag på kvällen. Så ingen hund på några dagar. Är lite lyxigt faktiskt men man saknar honom.

Kram på er så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0