Fredag...


Varför är det ibland så svårt att säga nej till saker.
Allt från på jobbet till när man är och ute och äter.
Jag skulle egentligen ha slutat 14:00 idag men min kollega behövde gå med sin gamla hund till veterinären så då sa jag att jag kunde jobba lite längre. Jag har ju själv hund så jag vet ju hur det är.
 Egentligen skulle jag behövt sluta 14 just för att jag har ställt upp så mycket på jobbet tidigare men man är ju inte mer än människa. Man vill ju ställa upp när det behövs för då kanske man kan få tillbaka det den dagen man själv sitter i skiten. Kan man ju hoppas men det är inte alltid så det blir.

Hade varit skönt med en tidig fredag och åka hem till mamma och fika och bara ta det lugnt.

Nej nu ska jag sluta tjata men jag har faktiskt jobbat tre fredagskvällar i rad och idag skulle bli den första lediga kvällen och så börjar den med att man får jobba kvar några timmar.

I helgen händer inget speciellt då killen jobbar. Mamma åker till Norge i helgen så jag tänkte umgås lite med henne då hon kommer vara borta i två veckor :(

Annars tar jag helgen som den kommer.. Nåt roligt ska man väl kunna hitta på.

Ha en trevlig helg!!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0