Vad är det för fel på mig??


Tänkte att det skulle bli såå skönt att komma hem men så fort jag landade hemma så kände jag hur tröttheten kom över mig.. Hann ringa några samtal till försäkringsbolaget och telia och en sväng ner till Handelsbanken för att öppna upp ett gemensamt konto med älsklingen. Sen dog jag..

Vet inte om det är "veckan" som är på väg men lite magvärk har jag haft idag och känslorna svänger rejält..
Jobbigt är det iaf.. Jag ska vara glad över att jag har en sån underbar man som ställer upp.. Fixar disken, tvätten och promenader med Benji.. Tack älskling, du vet att jag uppskattar det otroligt mycket *puss*

Tänkte att jag skulle ta och beställa en tid hos läkaren för det är ofta jag är trött utan någon som helst energi.. Man borde inte vara så här trött efter bara 6-7 timmars arbete.
Har ju varit mycket på sistonde med mycket på jobbet och en sjuk farfar..
Hoppas att det börjar lätta snart fast jag börjar på heltid nästa vecka.

Och på allt så har hallbyrån pajat så nu måste vi gå på jakt efter en ny.. Så typiskt..

Nej nu ska jag krypa ner under filten i soffan och kolla på på Vänner..

Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0