Fullt upp ....

Över två veckor sedan jag skrev sist..
Har hänt mycket kan jag lova.

Har hunnit med en fjällresa på fyra dagar med Niklas, Sofia, Markus och Benji.
Hur mysigt som helst. Stugan var alldeles lagom för oss och backarna var helt ok. Blåste rätt mycket dock och snöade ibland men hur kul som helst var det iaf.

Och vi har flyttat nu :) I lördags gick flyylasset.. Fick med oss allt på en körning så det var skönt.
Tack alla som hjälpte till: Birgitta, N-G, Markus, Pappa, Åsa & Sebastian. Guld värt!!

Så nu går all tid hemma åt att fixa och dona. Plocka upp och finna plats för allt.
På allt detta så åkte vi till IKEA i onsdags och handlade.

Detta fick vi med oss:
Sängstomme
Sängbord
Matsalsbord + 2 stolar (vi hade 4 stolar innan från IKEA så vi köpte 2 till då vi har ett stoooort bord nu)
Hylla till balkongen
Grillbord till balkongen (elgrillen kommer att gå varm i sommar)
En hylla till badrummet
En spegel
Hallmatta
Gardinstänger
Och lite annat smått och gott men inte så mycke då Niklas energi försvann och jag tyckte att det kan jag handla med nån som tycker att det är roligt.

Sitter på jobbet nu och jag har sex timmar kvar innan jag slutar!!
Suck.. Men imorn och på måndag är man ledig.. Skönt med 4-dagars-veckor :)

Ha en trevlig påsk och ta hand om varandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0