Onsdag onsdag onsdag :)

4-dagars veckor gillar vi :)
Egentligen är det ju bara andra jobbdagen denna vecka och då borde det vara tisdag men det är ONSDAG!!!
Skönt skönt skönt!!!
Och fint väder oxå.. Lite kyligt men hur mysigt som helst iaf.
Åker buss in till jobbet nuförtiden (jag vet var otroligt bortskämd med att ta bilen när man bodde en kvart bort med tunnelbana) och jag kommer på mig själv med hur mysigt det ändå är. Man hinner läsa en tidning, lyssna på musik och bara ta det lugnt.
När jag börjar tidigt tar jag direktbussen in och sen promenerar jag från centralen till jobbet. Det tar en kvart ungefär och är hur skönt som helst. Promenerar till centralen efter jobbet och tar direktbussen hem. Smidigt och så får man lite smygmotion :)

Kvällarna kommer jag nog att gnälla lite om då jag slutar 22 och det är bara segt att sitta på en skumpande buss hem..
Men men bara att bita i det sura äpplet..

Nej nu ska det rensas bland papper på jobbet.. Skönt att få lite ordning.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0