Ännu en fredag..

Fredagar brukar vara en dag som jag verkligen ser fram emot..
Denna fredag känns dock bara jobbig då jag fortfarande går med magsmärtor och trots knapprande av värktabletter så verkar den inte vilja ge med sig.. Lite kanske men inte fullt ut.. Bara att stå ut och hoppas att det börjar plana ut snart..

I helgen är det fullt upp så jag joppas verkligen att magen inte bråkar med mig.
Dop på lördag i Bromma då underbara lilla Ella står i rampljuset.
Jag har tagit på mig att baka muffins..
Vet inte hur det kom sig om det var killen som skvallrade om hur goda dem var men jag bakar gärna.
Muffins börjar bli min grej. Inte världens nyttigaste (är ju en MASSA socker i) men såååååå goda..

Doppresenten är något som jag själv fick när jag var liten (dock inte döpt men som en "välkommen till världen"-present) och för mig betyder den mycket. Vill gärna ge nåt meningsfullt och inte bara kläder eller liknande.

På söndag bär det av ut till Ljusterö och Niklas bror för fika.
Vid tre ska vid sedan infinna oss i rotebro och gå på Gustavs 4-års kalas. Tänk att gudsonen har blivit så stor!!
Kommer fortfarande ihåg när jag åkte till Danderyds BB-hotell för att se på det lilla miraklet. Daniella undrade om jag ville hålla honom medans hon gick på toa. Shit var rädd jag var för att tappa honom. Han var som en liten porslinsdocka :)
Och nu fyra år senare så är han en liten människa. Han har egna åsikter om allt möjligt, så himla roligt.

Nej nu ska jag fortsätta jobba..

Kram på er så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0