Min älskade farfar..

Jag saknar dig så mycket..
Att aldrig mer få träffa dig gör så ont.
Du ska ju alltid finnas där när man kommer hem till huset. Sittandes i stolen och ta emot Benji och klia honom på hans favvoställe.. Jag tror att han sörjer dig med. Han letar efter dig när han går in till farmor.

Hur kan nån leva med att aldrig få träffa nån man älskar igen?
Tårarna kan inte sluta falla när jag tänker på att jag aldrig kommer att få träffa dig igen. Det gör så ont.
Jävla sjukdom!!! Varför tog du min farfar ifrån mig?? Han var en viktig del av mitt liv och kommer alltid att vara.
Visst är det skönt att han inte har ont längre men varför just min farfar??

Jag kommer alltid att minnas vår tid tillsammans och jag är oerhört tacksam för allt. För att vi fick följa med på alla äventyr när vi var små och för alla skämt som du mer än gärna berättade.
Jag kommer ihåg allt och jag hoppas att vi ses igen på andra sidan. Så att vi kan fortsätta där vi slutade.
För jag älskade verkligen dig, även om jag aldrig sa det så vet jag att du vet.
Du togs ifrån oss alldeles för tidigt och för mig är det svårt att acceptera. Det är så orättvist.

Vi har bestämt att lägga över allting du filmade från VHS till en hårddisk och sen bränna skivor så att vi kan kolla på dig när vi vill. Jag är glad att ni förde över det från kamerakassetter till VHS-band förut för nu har vi kollat på det första bandet inne hos farmor. Skönt att se att hon kunde le åt vårt bus vi hade för oss när vi var små. Och att höra hur du fnissar bakom kameran :)

Jag kommer aldrig att glömma dig farfar. Du påverkade mitt liv mer än du tror.
Snart är din begravning men jag har redan tagit farväl, samma kväll som du somnade in.

Faan vad ont det gör. Känns så overkligt. Jag vet att sorgen lägger dig men just nu är det så tungt.
Känns som att jag bara drömmer och nästa gång jag kommer till huset sitter du där och vinkar genom fönstret som vi alltid gjort.

Jag älskar dig farfar

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hej!

Jag har inte haft koll i din blogg på evigheter, men USCH vad tufft allt är nu för dig!!

Jag snor dina "blogg frågor" och smackar in i min blogg ;) Tyckte dom var lite roliga...

Kram

Hälsa alla!!

2009-03-04 @ 11:39:33
URL: http://www.hovawart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0