Se upp på vägarna!!! hahahah

Glömde visst berätta en sak.. Eller så har mitt undermedvetna lagt det långt bak där jag inte är så mycket..

Krockade i söndags på väg till Tyresö.. Var otroligt dåligt underlag och jag fick sladd..
Snurrade runt och det enda jag tänkte på var hoppas ingen ligger för nära att dem kör in i mig.
Men sån tur hade jag inte. Fick en stöt på höger passagerardörr men lyckades som tur var få upp bilen rätt.
Hon som stött in i mig putades in i räcket (som som tur var fanns!!) och hela hennes höger sida förstördes.
Ingen kom till skada men hjärtat pumpade rätt hårt kan jag säga.
Sen tog det ett bra tag att fylla i blanketten.. Men allt gick bra och jag är bara glad att ingen skadades..
Jag har lite ont i nacken och skulderbladen och om det håller i sig ska jag kolla upp det. Har ju redan en skada vid höger skulderblad och det är där jag känner av det. Men vi avvaktar och ser.

Klarat mig i snart fem år från allt vad som heter krock mm. Nån gång skall vara den första, bara att punga ut självrisken.
Tur att man sålde lägenheten då :) hahahah

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0