Fullt upp idag..


Hade sovmorgon imorse men vaknade innan klockan slagit nio med huvudvärk och kurrande mage. Så jag tänkte att det är väl lika bra att ta sig upp och få någonting gjort idag..
Tänkte att jag skulle gå och träna men det tog stopp efter ett tag och satte på Wii istället occh körde lite boxning. Det är jobbigare än man tror :)

Efter det var det dax att ta sig till jobbet och lämna en påse, vidare till killens jobb och lämna mat och sen ut till tyresö för att lämna bilen. Hämtade mina uppsydda byxor hos farmor och farfar och sen bussen in till stan.
En sen lunch på ett café intill jobbet och sen dax att börja jobba vid fyra.
Fast det blev ingen lugn dag på jobbet då vi hade väktarmöte direkt när jag började.
Halv sju var vi klara och huvudet snurrade med all information vi fått.

Hoppas verkligen att jag får sluta klockan två som planerat imorn då jag och min söt tänkte ha en eftermiddag och kväll för oss själva med hämtmat och fixa och dona. Men min kolloga är sjuk så vi får se vad som händer imorn. Kanske måste stanna lite längre så vi får se.

Helt slut i huvudet just nu och längtar jag bara hem till sängen och min söt. Är rätt lyckligt lottad som har hittat en sån underbar kille :) puss puss min prins

Ha det så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0