Mormors prins..



Dem som känner mig vet varför jag skaffade det bloggnamn jag har men för er andra så kan jag berätta att det kommer från min bästa vän :) Min hund Benji..
Kärt barn har många namn så också denna lilla sötnos.
Bennan, Benii, Mormors prins och Benji Baloo..
Mormors prins har funnits ända sen han var liten och det kommer nog alltid att finnas kvar.
Benji Baloo för att det var en hundkompis som tyckte att han liknade "Baloo" från "Djungelboken". Lite avslappnad och cool..
Bennan och Benii för att det går snabbare att säga helt enkelt.

Nej nu ska jag fortsätt jobba och solen har inte gått ner än!!!! Dax för en ytterrond i det fina vädret :)

Kram på er så länge..

Kommentarer
Postat av: Bror

Jag trodde jag kom på Baloo. Men så var icke fallet :(.

2009-01-21 @ 17:41:01
URL: http://roennmark.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nej det var Johanna för nån sommar sedan när vi var på Mytologins läger. Så sorry..

2009-01-21 @ 17:43:00
Postat av: Sofia Germundsson

Sötnosen!

2009-01-21 @ 19:31:33
URL: http://mylifeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0