Inte så duktig på att uppdatera..

Men jag har haft lite annat för mig..

Tycker lite synd om dessa "storbloggare" som MÅSTE uppdatera hela tiden.. Hur orkar dem??
Kanske inte har nån att umgås med hemma eller inga sysslor att göra..
En annan har fullt upp när man kommer hem eller helt slut och bara vill ligga i soffan.. jaja

Ikväll är det dax för lydnadstävling igen. Den tredje och förhoppningsvis ska det gå vägen denna gång då det är på hemmaplan!!
Har inga stora förhoppningar men jag vill inte nolla nåt moment som vi gjorde sist. Fast jag tror inte att det var helt vårt fel. Tror nog att det gått nån löptik på planen för det var fler än Benji som reagerade på fler punkter på planen.
Vid platsliggningen reser han sig för att lukta på en fläck som är 3 dm ifrån honom. 0 poäng där och då förlorar man rätt mycket. Sen under linföringen så stannar han till några gånger..
På inklallningen som alltid, och då menar jag ALLTID fungerar, så tvärstannar han efter några meter och luktar på nåt. Och kommer inte när jag ropar på honom.
På helhetsbetyget så fick vi kommentaren:" Har ingen lydnad på hunden mellan momenten"..
Inte så konstigt när det luktar löptik!! Det är ju viktigare än nåt annat i en hanhunds värld!!
Gick därifrån utan pris men ikväll då jävlar!!

Så nu ska jag bara vakna till så jag kan ladda lite. Är såå trött på dagarna.. Fattar inte..

Nej skriver sen hur det gick..

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0