Soooool :)

Me like very much :)
Man får en helt annan energi å det pirrar i hela kroppen.
För ett år sedan var man i början på sitt föhållande och kärleken fanns i luften hela tiden.
Man kommer in lite på samma bana nu oxå känner jag. Härligt!!

Niklas ligger hemma och är sjuk.. Vi skulle ha åkt till Tyresö igår och skrivit kontraktet på lägenheten men det gick inte. Så jag åkte själv och hämtade kontraktet som nu bara ska skrivas under och skickas in.
 Svängde förbi Åsa för att titta på deras nya tapet och den var asläcker ;) Tog med mig Sally ut på promenad och eftersom hon ändå skulle hem så skjutsade jag hem henne då det är på vägen till morfar som skall ha Benji i två dagar.

 Passade även på att bjuda in mig själv på middag hos farmor. Vill inte hem i rustrafiken och en sjuk kille hemma är så jobbigt att lyssna på *ler* :)

Så jag och lillebror fick panerad fisk, potatis, hemmagjord sås, sallad, bröd och ost :) Middag a la farmor :)
Här är det inte bara en tallrik mat man får utan en massa tillbehör och det är hur trevligt som helst. Hemma blir det inte så avancerat så det är trevligt att komma hem till farmor och äta riktigt gott.
Tack farmor :)

Kom hem vid halv åtta tiden och det var alldeles mörkt och tyst så jag smög in för att stänga dörren in till sovrummet för jag trodde att Niklas låg och sov. "Vad gör du?" hör jag honom säga och vänder mig om då sitter han i soffan i mörkret och skrämmer livet ur mig. Shit alltså!! Jag hatar att bli skrämd.. Måste ha sett lite roligt ut när jag smög mig in och försökte vara så tyst som möjligt :)
Visade sig att han hade feber så efter ett stund framför tv:n somnade han i soffan och jag fortsatte kolla, poppade popcorn och mös i fåtöljen. Sen somnade jag oxå.. Sittandes!!
Niklas väckte mig och det var bara att ta sig upp och hänga upp tvätten som jag glömt bort och sen göra sig iordning för sängen..

Ville verkligen inte gå upp i morse.. Haft svårt hela veckan att ta mig upp.
Kanske ska gå och lägga mig tidigare i kväll? Tror det..

Nej nu ska jag ringa killen och höra hur nära döden han är.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0