Tyresö, here we come :)

Vi ska flytta till Tyresö!!!!!

Niklas och jag var och kollade på en lägenhet i det nybyggda området Siklöjan och vart helt sålda. Efter mycket funderande och fika hos Åsa och Sebbe så insåg vi att detta är en bra investering för framtiden.
Så vi ringde tillbaka till mäklaren på eftermiddagen och bokade lägenheten.

Idag så har jag pratat med banken och mäklaren och imorn skall vi skriva papprena :)

Vi får flytta in redan i april om vi vill och jag tror att vi kommer flytta så fort vi får någon annan som vill hyra lägenheten i Solna i ett år. Vi vill inte släppa den förrän vi vet om vi vill bo kvar i Tyresö eller inte.

Åhh vad jag längtar.. Ska bli så kul och jag hoppas verkligen att älsklingen gillar tyresö.
Jag ser fram emot skogspromenaderna :) Solna har inte så mycket av den varan så att kunna släppa Benji så han får springa av sig ska bli skönt. Och en skogspromenad är skönare än en gångväg för mig oxå. Åhh vad skönt!! Frisk luft och lugn i kropp och knopp.

Sen får jag ju närmare till farmor, mamma & pappa och morfar. Då kan man lämna hunden utan att behöva planera in det några dagar i förväg. Tack min älskling för att du ger detta en chans. Hoppas bara att du oxå gillar det :)

Får oxå närmare till mina vänner :) Ska bli såååå kul att kunna träffa dem och ha såpakvällar och vinkvällar. Har även förstått att det blir träning på schemat och det är jag med på :) Har aldrig tränat med tjejer så förut så det ska bli kul.

Idag är jag en glad själ..

Massor av kramar till alla er därute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0