Utmanad.. tror jag..

Färg - Lila (varför inte)
Människa: Min älskling och min mamma
Maträtt - Sushi
Dryck: Cider och dagens (ingen starksprit här inte!!)
Plats - I sängen på en helgmorgon med min snuttis bredvid mig :) Och Thailand såklart!!
Musik - The Voice på morgen annars 107,5 (alltid vakna med the Voice på morgonen!!)
Jag själv: mina ögon (vad ska man säga)
Sak - Min underbara säng :)
Tv - Vänner (skrattar lika mycket varje gång)
Sysselsättning - Leva (snor ditt svar Malin för det var sååå bra)
Plagg - Min bruna kjol (hängt med länge men passar till allt)
Blomma - Syren (helst den lila oxå)
Dag i veckan- Lördag (totalt relax)
Väder- Sol och vindstilla
Djur- Hund (såklart)

Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0